הדרכות וסדנאות לחיזוק המוטיבציה ,היצירתיות ,הכתיבה וניהול הזמן בעבודה במשרדי יח"צ, פרסום, עיצוב גרפי ומקצועות התקשורת השיווקית
עבודה של למעלה מ- 15 שנים בתחומי התקשורת השיווקית ביניהם יחסי ציבור, פרסום ,הפקה,עיתונות וכתיבה, הובילה את
לימור אטד לפתח שיטה יעילה להכשרת עובדים בתחומים אלו ולמיקסום יכולות העבודה והיצירתיות בצוות-איך לבצע תחקיר ולמצוא את הסיפור הנכון לעיתונאי הנכון? איך לנהל את זמן העבודה העמוס במשרד היח"צ או הפרסום? איך לחדד את החושים לקופירייטינג המבריק ביותר? איך להדק קשרים אישיים עם לקוחות ,עיתונאים או פרסונות מובילות בעולמות המסחריים של המדיה? איך לפתח קשרי לקוחות ולהפוך אותם ללקוחות נאמנים ואף לשגרירים? כל זאת והרבה יותר בסדנאות ,ההדרכות והליווי האישי בשיטת I-FACTOR –MARCOM לעוסקים בתחומי יח"צ, פרסום ותקשורת שיווקית
בעלי משרדי יחסי ציבור, פרסום ותקשורת שיווקית יכולים להיעזר בשיטה:
- להדרכה לבנית אסטרטגיה תקשורתית ופרסומית
- לחיזוק היצירתיות למציאת סיפורי תקשורת והבטחה שיווקית פרסומית
- לחידוד כישורי תקשורת בינאישית ויחסים עם עיתונאים
- לחיזוק יחסי הציבור הפנים ארגוניים ונאמנות הלקוחות
- להדרכות לבניית תוכניות עבודה לקמפיינים תקשורתיים
- להדרכות ולסדנאות לניהול זמן מותאמות כחליפה לעולם הסוער של הייעוץ התקשורתי
- לסדנאות לעריכת תחקיר, כתיבת הודעות לתקשורת, כתיבת תוכן לרשתות חברתיות וניהול תוכן שיווקי
- לליווי תהליכי קליטת עובדים בצורה המיטבית והיעילה ביותר
- בנוסף, שיטת I-FACTOR –MARCOM, מארחת במסגרת הסדנאות עיתונאים ואנשי מדיה בכירים ופותחת דלת לסודות מהשטח.
הצוות ו/או אתם תוכלו לקבל את כל הכלים הידידותיים של השיטה באמצעות מערך של 5 אימונים אישים/קבוצתיים, או בסדנאות והרצאות מעשיות שימקדו אתכם למטרות הספציפיות שלכם ולדרך של ביצוע מונחה תוצאות.